****Akima**** 09-02-05 00:29

--------------------------------------------------------------------------------

Wel ik weet het niet meer hoor mss dat jullie hier het antwoord op weten " waarom zijn jongens zooooooo DOM?"

****Akima**** 09-02-05 00:38

--------------------------------------------------------------------------------

Waarom waarom waarom??????

Ahmed 09-02-05 21:38

Hmmm..

Dat is een heel moeilijke vraag, maar een wat makkelijker vraag is: waarom dat de meisjes zo dom zijn?

antwoord: het zit in hun genen

Groetjes

Ahmed

yassin 12-02-05 20:54

Waarom zijn de bananen krom? hia hia hooo

ik denk dat vooral sommige dames dom zijn zoals jij

ah dikkop

****Akima**** 13-02-05 01:20

Weer zo' n voorbeeld van een domme jongen hé "Ahmed"

****Akima**** 13-02-05 01:22

Amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai Yassin jij bent de domste vab alle domme jongens die ik ken!!! Dat kan ik bij u afleiden door één zin!!

Ahmed 13-02-05 01:33

Dag Akima

Je moet je niet persoonlijk aangevallen voelen het is een algemene zaak. Je moet het je eige niet kwalijk nemen jij kunt daar zelf niks aan doen

groetjes

Ahmed

abdelbasset 14-02-05 23:01

Akima Akima Akima hoe kom jij erop om zo een vraag te stellen???is dat al niet dom genoeg...???Basset xx

Mariam 23-02-05 23:39

Wat een domme vraag hier heb ik gewoon geen woorden voor??? dat bewijst je domheid dus niet enkel de jongens zijn dom hoor!

Bas 24-02-05 08:55

Laten we de discussie wat objectiever maken.

Hier is een test. Als je onderstaande mop niet snapt ben je dom:

Wat is het verschil tussen een appel en een peer?

Een appel kun je eten maar een peer wel!

Zij die slagen voor de eerste test kunnen naar de volgende ronde:

Waarom is een olifant als hij springt?

Omdat hij dan hoger en hoger!

Een troost voor de gebuisden:

Je moet niet slim zijn om een goede mens te zijn! (dat geldt trouwens voor jongens EN voor meisjes!)